ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ ВІД ДИТИНИ

27.10.2015 22:51


25 дитячих порад

- Не розбещуйте мене, цим ви мене пустуєте. Я дуже добре знаю, що не обов’язково надавати мені все, що я вимагаю. Я просто випробовую вас.
- Не бійтеся бути вимогливими зі мною. Я надаю перевагу саме такому підходу, тому що зважати слід не тільки на силу. - Не будьте непослідовними. Це збиває мене з пантелику і змушує вперто намагатися у всіх випадках залишити останнє слово за собою.

- Не давайте обіцянок, яких ви не зможете виконати. Це похитне мою віру до вас.
- Не піддавайтесь на мої провокації, коли я кажу і роблю щось тільки для того, щоб роздратувати вас.
- Не засмучуйтесь занадто від моїх слів: „Я вас ненавиджу”. Я не це маю на увазі. Я хочу, щоб ви просто пошкодували над тим, що ви мені зробили.
- Не змушуйте мене почувати себе меншим, ніж я є насправді
- Не робіть для мене і за мене те, що я у змозі зробити сам: я використовую вас, як обслугу.
- Не дозволяйте моїм „поганим звичкам” притягувати до мене надмірну частину вашої уваги. Це тільки надихне на їх продовження.
- Не нарікайте на мене в присутності сторонніх людей. Я зверну більшу увагу на ваше зауваження, якщо ви скажете мені все спокійно віч-на-віч.
- Не намагайтесь обговорювати мою поведінку у самий розпал конфлікту.
- Не намагайтеся читати мені нотації. Ви будете задоволені, дізнавшись, що я чудово розумію, що таке „добре” і що таке „погано”.
- Не змушуйте мене відчувати, що мої провини – смертельний гріх.
- Не чіпляйтесь до мене і не бурчіть на мене. Якщо ви будете це робити, я повинен буду захищатися, прикидаючись глухим.
- Не вимагайте від мене пояснень, навіщо я це зробив. Я іноді сам не розумію, чому чиню так, а не інакше.
_ Не піддавайте надто великому випробуванню мою честь. Заляканий, я легко перетворююсь на брехуна.
- Не забувайте, що я люблю експериментувати. Саме так я пізнаю світ, тому, будь ласка, змиріться з цим.
- Не захищайте мене від наслідків моїх власних помилок. Я вчусь на власному досвіді.
- Не звертайте занадто багато уваги на мої маленькі  хвороби. Я можу звикнути отримувати задоволення від поганого самопочуття, якщо це привертає до мене стільки уваги.
- Не намагайтесь здихатись мене, коли я ставлю відверті запитання. Якщо ви не будете на них давати відповіді, я буду шукати інформацію десь на стороні.
- Не відповідайте на мої дурні та безглузді запитання.
- Ніколи не натякайте, що ви – досконалі і безгрішні.
- Не тривожтесь, що ми  з вами проводимо разом мало часу. Головне те, як ми його проводимо.
- Нехай мої страхи не виникають у вас надмірного хвилювання, інакше я буду лякатись ще більше. Покажіть мені, що таке мужність.
- Не забувайте, що я не можу успішно розвиватися без розуміння й підбадьорення, але похвала, коли вона чесно заслужена, іноді все ж забувається, а прочуханка, здається, ніколи.
Ставтесь до мене так, як ви ставитесь до друзів. Тоді я теж стану вашим другом. Я ж учусь, наслідуючи приклади, а не під впливом критики. І, крім того, я вас так сильно люблю, будь ласка, поверніться до мене з такою ж любов'ю!

Інформаційна служба освіти

Назад